Lietuva, Šiauliai, Vasario 16-osios 41a
I - V : 08:00 - 18:00
+370 41 504446

Pradžia

APIE MUS

Apie įmonę

Gretvėja yra transporto įmonė gabenanti krovinius tarptautiniais maršrutais, įkurta 2002 metais.

Įmonės misija: Laiku ir saugiai pristatyti krovinius į paskirties vietą.

Apie vilkikus, puspriekabes: Įmonės parką sudaro vilkikai atitinkantys Euro 6 klasės ekologiškumo standartus. Įmonė reguliariai perka naujus vilkikus, todėl bendras vilkikų amžiaus vidurkis yra apie 1,5 metų. Dėl šios priežasties, teigdami transporto paslaugas galime garantuoti mažą gedimų procentą. Įmonė naudoja KÖGEL užuolaidines puspriekabes, kurios turi XL sertifikatus ir yra ne senesnės nei 2 metai. Gretvėjos autoparkas yra sudarytas iš daugiau kaip 100 vienetų vilkikų.

Apie vežamus krovinius: Pervežame įvairius krovinius tentinėmis puspriekabėmis.

Pagrindinės maršrutų šalys - Vokietija, Prancūzija, Danija, Austrija, Ispanija, Švedija, Šveicarija ir Beniliukso šalys. Vykdome vietinius gabenimus Europos šalių viduje.
0
Įmonės vilkikai
0
Darbuotojai
0
Pervežama krovinių per dieną
0%
Pristatyta laiku
FLEETMASTER

Dirbame su FleetMaster

Gretvėjos naudojama FleetMaster- unikali transporto kontrolės sistema, kuri pilnai automatizuoja ir palengvina transporto įmonės darbą susijusį su užsakymų valdymu, maršrutų planavimu, transporto kontrole ir kt.


Jos funkcionalumas:
  • pilna integracija su transporto ir buhalterine programa;
  • maršrutų planavimams yra naudojami PTV (sunkvežimiams) skirti žemėlapiai;
  • didžiulė duomenų bazė: degalinių, stovėjimo aikštelių, plovyklų, autoservisų, muitinių ir kt.;
  • degalinių kainų automatinis atnaujinimas realiu laiku;
  • pilna suplanuoto maršruto peržiūra ir navigavimas vairuotojo planšetėje;
  • SMS ir susirašinėjimų matymas vienoje vietoje;
  • mokamų kelių, pavojingų ruožų, apribojimų sunkvežimiams ir automobilių spūsčių įvertinimas;
  • taškų aplankymo prognozė atsižvelgiant į vairuotojo darbo rėžimą;
  • interaktyvus automobilių stebėjimas;
  • nuotolinis tachografo DDD failų pasiėmimas.
Vairuotojai gauna aiškiai suformuotas užduotis tiesiai į planšetinį kompiuterį, kurį turi vilkike. Naudodamas jį vairuotojas turi galimybę atsiųsti CMR, sąskaitas ir panašius dokumentus tiesiai į ofisą.

Klientams galime pasiūlyti:
  • galimybę pateikti užsakymą;
  • galimybę stebėti savo užsakymus ir jų vykdymą;
  • automatinį ataskaitų gavimą ("updates").